TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



wtorek, 23 marca 2010

Chwalę się!



Wiosna jest. Słońce świeci. Świat nabiera barw. Szczęście się do mnie uśmiecha.

Wygrałam!

Zgłosiłam mój albumik do zabawy wyzwaniowej Diabelskiego Młyna...
i... wygrałam...!!! Cudne rysuneczki tamże wygrałam (na pewno je pokażę, kiedy tylko do mnie przyfruną).


Tymczasem poczęstuję Was moimi ostatnimi (chyba... bo chodzi mi po głowie pewna mapka) jajowymi karteluchami z radosnym Króliczkiem
w roli głównej.


I uśmiechem wszystkich odwiedzających moje progi częstuję :)))))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)