TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



piątek, 26 marca 2010

Wykluło się...





















Wykluło się nastroszone kurczątko,
otrzepało ze skorupek, podziobało,
kolorków nabrało...
i ozdobiłam nim kolejną świąteczną karteczkę...
robioną według tej mapki
(mówiłam, że mapka za mną chodzi!).

Obiecałam, że pokażę wygrane i "dostane" już rysuneczki (autor: Barbara), więc kilka tych kurczaczkowych obok ujawniam:) reszta pozostanie moją tajemnicą do następnych Świąt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)