TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



sobota, 17 kwietnia 2010

Kolejny mini - albumik


Jakiś czas temu wspominałam o tym, że pomajstruję nad owalną bazą w pudełku,
zdobiąc ją między innymi baardzo czekoladową Victorianą.
Poniżej efekt, a w roli głównej Emilek :)


Ostatnia strona z kieszonką (jej zawartość wyjmowana i dwustronna). Gdzieś kiedyś widziałam scrapa z takim właśnie opisem
(jeżeli ktoś wie gdzie, proszę o info),
utkwił mi mocno w pamięci...
i nie mogłam mu się oprzeć, ponieważ idealnie pasuje do tego zdjęcia




Rzut na strony jasno brązowe


i poszczególne karty:


Druga strona albumu jest w kolorze niebieskim,
sporo na niej spękań

Album (z racji niewielkich rozmiarów i konstrukcji) może swobodnie pełnić rolę ramki
(na każdy dzień inna strona :))

Za opisy posłużył lekko zmodyfikowany wiersz S. Harlow
wynaleziony w książeczce "Mój mały Aniołek".

Robienie "dzieciowych" kartek i takich maleńkich albumów
sprawia mi chyba najwięcej radości - głównie z powodu słodkich bohaterów.

Dzisiaj tego dużo,
może ktoś wytrwał do końca? :))

Odwiedzających pozdrawiam,
a komentującym bardzo dziękuję!
Każde wypowiedź jest dla mnie
niezwykle WAŻNA!


1 komentarz:

  1. No kochana moja.
    Ja dotrwałam do końca i chcę jeszcze !!!!!
    Mini albumik jest cudowny!
    A kolorki świetne, nie wspomnę już o cudownym modelu!!!
    Rób te albumiki nadal, bo naprawdę potrafisz!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)