TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



środa, 22 września 2010

Układamy!?

Układamy, składamy, dokładamy, przekładamy
wiele, różnie i różności...
najtrudniej chyba jest z życiem,
nie zawsze wszystko idealnie pasuje...
Mam jednak nadzieję,
że osoba dla której karteczka przeznaczona,
wpasuje się szybko w NOWE i NIEZNANE
i bez przeszkód spełniać będzie swoje marzenia.



Poszatkowałam w końcu kawałek Radości Lata,
ten pod nazwą Ulubiona koszula :)
W kolejce niecierpliwi się już Idylla,
a szczególnie Tajemnicza Szafa i Śniadanie w Ogrodzie.
Fantastyczne te nazwy i idealnie dopasowane
do szaty graficznej :)

Dziękuję za odwiedziny i uskrzydlające słowa :)
Pozdrawiam i zabieram się za
usadowienie mojej pracy
w galerii SP
KARTKI#24 - GUZIKI



3 komentarze:

  1. Super pomysł na kartkę i napis :) Wyszło rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, kartka piękna i niebanalna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna,niezwykla....bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)