TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



czwartek, 18 listopada 2010

Choinka, dzwoneczek i wyzwania

Rzecz dotyczy Świąt oczywiście,
ale najpierw wstęp :)
Lubię nietypowe kształty kartek i już :)
Bywały u mnie grzechotki, smoczki,
torebeczki, puzzle, gwiazdki...
Przyszedł czas na dzwoneczek
(kartka i zawieszka w jednym).


Szkoda, że nie dzwoni :(
Ale na pewno "skrzy" i ma śnieżynkę,
czyli wytyczne SP zachowane,
mogę go więc podesłać
na wyzwanie Kartki#32

Niestety "skrzenie" (brokat i perfekt pearls)
musicie sobie wyobrazić,
ponieważ ani ja, ani mój aparat
nie jesteśmy w stanie go uchwycić :))

Poniżej interpretacja kolejnego wyzwania.
Tym razem Twórczy Pokój kusi cyklem
"Opowieść wigilijna"

Choineczka (zaledwie 8 cm wysokości)
robiona według kursu mistrza,
a raczej mistrzyni w dziedzinie -
Mirabeel.
Napracowałam się przy niej sporo,
ale było warto :)
Każdy kwiatuszek "wypełniony" skrzącym śniegiem,
na czubku serducho - z braku gwiazdki :)

Styropianowy stożek i śliczna czerwona wstążeczka
do kupienia w Kreatywnym Świecie.

Ponieważ szatkowanie ILS-owych papierów
sprawia mi ogromną przyjemność,
istnieje obawa, że do Świąt
zanudzę Was doszczętnie :)

I jeszcze tylko przypomnienie:
listę zapisów na candy zamykam 22 listopada o 24.00,
losowanie 23.11,
a relacja i wyniki 24 listopada :)


Bardzooo, bardzooo dziękuję za ciepłe słowa!!!
Baardzooo, bardzoo ich teraz potrzebuję,
tak się jakoś paskudnie złożyło :(

Pozdrawiam


17 komentarzy:

  1. Nie widziałam jeszcze kartki w kształcie dzwonka. Bardzo oryginalny pomysł. No i pięknie przyozdobiona ta kartka. I na dodatek spełnia podwójną funkcję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem zaskakujesz :) Twoje prace są świetne, nietuzinkowe i baaardzo dopracowane!
    Dzwoneczek z klimatem - piękny, a choinka przesłodka. Cuda tworzysz i tyle! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elwira, wszystko cudne! Dzwoneczek w moich kolorach :) choinka śliczna i gratuluję wytrwałości ;) Widziałam kurs na tę choinkę już jakiś czas temu i obiecałam sobie, że taką zrobię. Póki co czasu wciąż za mało i przeraża mnie skręcanie tylu kwiatków. Na szczęście do świat jeszcze trochę ;) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Padłam z wrażenia, piękna kartka ma w sobie niesamowity klimat, a choineczka cudna, podziwiam Cię za tą precyzję i tyle cierpliwości, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna choinka! genialna! a mi te zakręcone kwiatuchy się nie udają! próbowałam i próbowałam i w końcu się poddałam... aaah chyba jeszcze spróbuję jednak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautifully. Fantastically. Magically.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje prace ! Są bardzo oryginalne i perfekcyjnie wykonane ! Wielie BRAWA dla Ciebie ! ..... Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę aby wszytsko się poukładało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elwiro, bardzo ładne prace tworzysz, a choinka poprostu boska. Ja moge tylko podziwiać, niestety nie mam talentu do tej techniki :/
    Pozdrawiam
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  9. Необычно,но очень мило.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny dzwoneczek, a choinka jest po prostu cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczna karteczka ,,,a choinka cudna wprost!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Choinka bombowa, dzwonkowi też niczego nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne i to i to i tamto .... no bo wszystko czego się dotkniesz jest cudowne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Choineczka śliczna, ale dzwonek obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy wzór na dzwoneczek, choinka ....uff rewelacja.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O prosze widze ze pomysl mialysmy podobny. Sliczna choinka, w cudownych kolorach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)