TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



sobota, 6 listopada 2010

Gwiazdki i opóźnienie?!

Czyli w końcu i u mnie klimaty świąteczne.
Mogę nawet pokusić się o stwierdzenie,
że ledwo zdążyłam... :)
Przecież pierwsze świąteczne prace
podziwiałam na blogach
z niemałym zdumieniem
już w okolicach końca lipca :)

Ale przejdźmy do rzeczy.
Poniżej gwiazdkowe "dwufunkcyjne" kartki
(czyli "i stoi i wisi" :))
oraz zawieszki, czy też bileciki
(o ile ładniej to brzmi :))
Zastosowanie według wyobraźni :)

Po zmodyfikowaniu mojego ubiegłorocznego projektu
powstała wersja czekoladowa
i zmrożona niebieska


Niestety na zdjęciach nie widać :(
że wszystko delikatnie opalizuje.
Mniejsze gwiazdki i śnieżynki pokryte są
nierównomiernie
półprzezroczystym brokatem
klejonym Magikiem
(powstał więc efekt 3D,
jakby mocno zmroziło chropowatą szybę :))
Brązowe kartki przypruszyłam też lekko
perfect pearls.


"Gwiezdne" kwiatki robione
według kursu Agnieszki

Tutaj widać szczyptę "mrozu"

Uff! To by było na tyle.

Poprzedni post pękał w szwach,
pomyślałam więc, że ten dzisiejszy,
tak dla równowagi, będzie krótszy :)
Niestety na myśleniu się skończyło,
nic nie poradzicie na to,
że lubię pisać... :)

Mam tylko nadzieję,
że nie zanudzam...???
Pozdrawiam
i życzę cieplutkiej niedzieli :))


8 komentarzy:

  1. Swietne,prawdziwie swiateczne,,,,magiczne i piekne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne gwiazdki!Piękny pomysł!
    Bardzo mi się podobają!!!
    Ślicznie dziękuję za odwiedziny na blogu.Bardzo mi miło!
    Ciepło pozdrawiam i ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuć święta:) Piękne kartki, może kiedyś zmałpuje pomysł na kształt, bardzo mi się podobają:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazdki boskie! Świetny pomysl, zapachnialo u Ciebie świętami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki przepiękne!!! Szczególnie wersja czekoladowa, pyszności... ;) Gdzie nie spojrzę, tam już jakieś świąteczne prace, a u mnie jeszcze nic...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne gwiazdki! I podoba mi się wersja "dwufunkcyjna" :) Jako wisząca ozdoba będą się pięknie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne gwiazdki :) świetny pomysł i doskonałe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)