TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



poniedziałek, 29 listopada 2010

Wyjątkowo...

taki króciutki
absolutnie niespodziewany pościk
bez wytworów moich,
ale bogaty dla mnie ogromnie
w treść niesamowitą :)))

Przed momentem mianowicie
dowiedziałam się o tym, że
moje świąteczne prace zostały

WYRÓŻNIONE

w dwóch różnych miejscach!!!


choineczka i anielska rameczka,
do której mam sentyment ogromny :))2. Na salonach I Lowe Scrap
torebeczka i pudełeczko,
które już poleciało do Aleny (do Rosji)


Posyłam Wam moją ogromną radość
:)))))))))))))))))))))))))


13 komentarzy:

  1. Gratuluję! :)
    Wysłałam Ci przed chwilą maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!! Wyróżnienia jak najbardziej zasłużone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie i nie dziwię się wcale:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!! masz piękne prace więc nie dziwi że są wyróżniane:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!! Wyróżnienia jak najbardziej zasłużone i wcale mnie nie dziwią ;) Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuję za gratulacje!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace prześliczne więc nic dziwnego:) Jestem pod wrażeniem tej składanej kartki z postu poniżej! Nie dość, że inaczej to jeszcze tak pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elwira, ja ponownie składam gratulacje - własnie zobaczyłam, że wygrałaś candy u Damurka :) Szczęście Ci chyba dopisuje :) Uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje
    www.michalbarzycki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) To wielkie szczęście zostać wyróżnionym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)