TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



piątek, 14 stycznia 2011

Radość lata

czyli słoneczne zdjęcia uroczego Kubusia
oprawione w delikatne jak letni wietrzyk
papiery ze scrap.com.pl
(ćwieki i różyczki również stamtąd).

Pierwsza karteczka


Druga. Sporo na niej spękań (w tym napis).
Niestety, nie umiem Wam ich ładnie pokazać :(
No nie umiem i już. I sama nie wiem,
czy to wina aparatu, czy moich umiejętności
(a raczej ich totalnego braku w tym zakresie).



I gotowe do drogi :)

Mam nadzieję, że będą cieszyć
oczy i serca obdarowanych :)

Życzę Wam RADOŚCI LATA
przez calutki okrągły rok :)))
Gorrąco pozdrawiam
i "upalnie" :) dziękuję za takie serdeczne przyjęcie
mojej poprzedniej babuleńkowej karteczki
:)))))))))))))))))))))))))



7 komentarzy:

  1. Radość lata piękna.
    Prześlicznie dziękuję za odwiedziny i urocze słowa w komentarzach z okazji mojej drugiej rocznicy blogowania.
    To takie miłe dla mojego serca.
    Wspaniale,że jesteś i mnie odwiedzasz,to dodaje mi twórczych skrzydeł i mobilizuje do twórczego działnia.
    Posyłam moc uścisków i buziaczków pełnych wspaniałych myśli;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne podarunki poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki dla Dzidków :) Będą zachwyceni :)
    PS. Może spróbuj fotografować bardziej z bliska i pokazać wtedy kawałek pracy....to tak a'propos pokazania spękań itp :)
    Pięknie dobrałaś papiery a ten wiatraczek uroczy. No i całość super zapakowana :)
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki cudne! I takie... ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo prześliczna jest! Widzę, że aż kipi u Ciebie od pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne sa!!piekne kolorki i dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna! piekna i pudełko sliczne! cudny komplet!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)