TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



niedziela, 25 września 2011

Ślub

Przepiękna pogoda,
malowniczy zakątek Beskidu Niskiego,
kamienny kościółek...
romantycznie, klimatycznie.
Skąd wiem?
Bo tam byłam,
miód i wino piłam ;)
świetnie się bawiłam.
A wspomnienia oprawiłam tak



Przesyłam ciepłe promienie jesiennego słońca,
serdecznie dziękując za komentarze :)

Elwira

10 komentarzy:

  1. Elwirka, no po prostu oszalałam. CUDO! Piękny, delikatny i do tego w pudełeczku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzowski, piękny, delikatny....ach można by wymieniać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie oprawiłaś wspomnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny albumik i super wspomnienia ,,,jak najwiecej super wspomnien w pieknej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki delikatny, prześliczny, jestem pod wrażeniem tej cudownej romantycznej kolorystyki i Twoich prac :) i dziękuję za odwiedzinki i ciepły komentarz u mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tak: jest to pierwszy word-book, który mi się podoba. I wcale nie ściemniam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowa pamiątka... każdy szczegół zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna oprawa wspomnień ! :) Każda Twoja praca jest rewelacyjna ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)