TWORZONE Z SERCEM, pasją i przyjemnością. W cieple domowego zacisza. Ręcznie. Wycinane, wydziergane, wyklejane. Jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Specjalnie dla Ciebie lub kogoś Ci bliskiego. Jeżeli myślisz o czymś takim, napisz do mnie, a razem stworzymy wyjątkowy projekt... nadamy myślom realny wymiar, konkretny kształt i kolor...



wtorek, 1 lipca 2014

Lekko i romantycznie

na ślub
i do książki (nowe życie metek ;)
oraz niezwykle aromatycznie 
do plecaka na przykład...
a z plecakiem w góry!
spora porcja energii i pyszności,
w dodatku łatwa i szybka do zrobienia.
Polecam. Przepis tutaj --> klik

Jak Wam mijają pierwsze wakacyjne dni?
Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka,lekka i delikatna... A góry, oj marzą mi się... I do tego plecaczek z Twoim ciachem i mogę wędrować bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och niezwykle urocza ........cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka! Góry marzą mi się każdego dnia rano jak wychodzę do pracy i czuję poranne, rześkie powietrze... takie właśnie górskie. Na razie dzieciaki ciągną nad morze ale może we wrześniu sami z mężem gdzieś wyskoczymy. Pozdrawiam.
    PS. U mnie w piekarniku ostatnio zagościł na dobre placek jogurtowy z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniam! Bardzo go lubię za niezwykle delikatny smak i puszystość, szczególnie w wersji z brzoskwiniami :)

      Usuń
  4. piękna karteczka. Delikatna i tak jak piszesz romantyczna. :)
    na wyprawę w góry z plecakiem i słodka przekąską wybrałabym się choćby i dziś :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie lekko i romantycznie... cudnie :) a ja tym razem mam większy apetyt na zakładki niż na ciasto, mam do nich większą słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, przynajmniej nie pójdzie Ci w boczki, jak mi ;)))

      Usuń
  6. Dziękuję za miłe słowa! Fajnie by było z Wami powędrować!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, ślubna kartka zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ się zaniedbałam :( u Ciebie tyle cudów się pojawiło :) wszystko niepowtarzalne, ulotne, romantyczne i takie "elwirkowe", piękne :) :) :) ciasta i ciasteczka również ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! Twój komentarz jest dla mnie bardzo cenny :)